Selamat Datang Ke Sajian Kaseh......@......Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Di Sajian Kaseh..........Selamat Datang Ke Sajian Kaseh......@......Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Di Sajian Kaseh

03 November 2008

ASAM PEDAS AYAM

Photobucket

Hari ni tah kenapa aku terasa sangat nak makan asam pedas ayam yang di masak dengan terung belanda @ terung pipit @ rimbang..actually tak pernah pun aku makan sebelum ni..tah mana datang idea nak rencahkan dgn terung ni aku pun tak tau..yang pasti rasanya memang mengancam..makan plak dgn nasi baru masak...comfirm bertambah...sodap wa cakap....resepinya aku main campak je..nanti kena buat lagi & ambil sukatan la jawabnya...

2 comments:

Embun Menitik said...

lawa gambo hang pah oi, rasa pon sedap noo. tulisan tu hang guan apa pah? kasi tau sama cek eh. nanti kalau dah ada resipi kat sini, embun ingat nak cuba asam pedas ayam nih.

kasih latifah said...

Ye ke!tima kasih..besa-besa je..tulisan tu chek guna www.picnik.com..insyaAllah resepi tu akan di usahakan ASAP ye..semoga nanti rasanya kena juga dgn tekak embun ye..