Selamat Datang Ke Sajian Kaseh......@......Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Di Sajian Kaseh..........Selamat Datang Ke Sajian Kaseh......@......Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Di Sajian Kaseh

12 October 2008

KETUPAT DAUN PALAS

Photobucket



Hari ini dalam sejarah apabila untuk julung kalinya aku berjaya buat ketupat daun palas yang menjadi hidangan wajib di hari raya kat kampungku...dah berkali-kali aku belajar dari mak sebelum ni tapi tak pernah menjadi ( belajar separuh hati )...tapi kali ni aku berjaya buat ketupat palas..bukan sekilo dua beras tapi 3 kilo...mak macam tak percaya je...aku pun tak percaya juga yang aku dah lulus buat ketupat...Ini mungkin sebab aku begitu bersungguh-sungguh mencuba...bak kata pepatah " Usaha Tangga Kejayaan " Yes! aku berjaya...syok nya...tengok la hasik kerja tangan aku...

No comments: